CaixaBank, Premi a la Millor Iniciativa de l’Any d’Acostament a l’Accionista

Una entitat pionera

CaixaBank ha rebut el Premi a la Millor Iniciativa de l’Any d’Acostament a l’Accionista a la IV edició dels Premis del Fòrum de Bon Govern i Accionariat que organitzen conjuntament l’agència Atrevia i l’escola de negocis IESE pel servei de l’Oficina virtual de l’accionista. En aquesta edició també s’ha reconegut en el mateix sentit l’esforç de la societat immobiliària Neinor Homes. Aquesta és la segona vegada en què CaixaBank rep aquest guardó, ja que el 2013 l’entitat ja va ser premiada en la mateixa categoria pel seu Comitè Consultiu d’accionistes i per la innovadora Guia de l’Accionista.

A l’acte de lliurament de premis, que va tenir lloc a Barcelona el passat 28 de febrer, van assistir el director executiu de la Secretaria Tècnica de Presidència a Madrid, Juan Carlos Gallego, i la directora de Relacions amb els Accionistes, Meritxell Soler. Gallego va destacar durant l’acte que “CaixaBank treballa des dels seus inicis per mantenir amb l’accionista minorista, com amb l’inversor institucional, la màxima transparència informativa“. L’alt executiu va explicar que a CaixaBank “ens orientem i adaptem a les necessitats d’una societat digitalitzada que demanda cada vegada més i més informació sobre les empreses en les què ha invertit “. Finalment, Gallego va ressaltat que la “qualitat i la transparència en l’atenció i la informació a l’accionista, és el fonament de l’Oficina virtual que vam posar en marxa el 2017 i pel que avui es premia CaixaBank”.

acto-de-entrega
D’esquerra a dreta, Juan Roure, professor de l’IESE; Juan Velayos, conseller delegat de Neinor; Sebastián Albella, president de la CNMV; Juan Carlos Gallego, director executiu de la Secretaria Tècnica de Presidència de CaixaBank; i Núria Vilanova, presidenta del Fòrum de Bon Govern i Accionariat i de la consultora de comunicació Atrevia.

Transparència

Insistint en la transparència per als inversors minoristes, l’entitat va ser pionera el 2017 amb la primera Oficina virtual de l’accionista de l’IBEX 35, un nou i innovador model de relació amb els accionistes que ofereix un servei d’atenció permanent i de més proximitat a la seva base accionarial. Amb la implementació d’aquest servei, CaixaBank es converteix en la primera empresa del selectiu espanyol que estableix un sistema de videoconferència per relacionar-se amb els seus accionistes que permet organitzar una trobada virtual amb només uns pocs clics. Aquest servei innovador es basa en els principis de transparència i rigor que han de sustentar tota relació entre la companyia i un dels seus principals públics objectius, l’accionista.

El nou Servei d’oficina virtual té com a objectiu incrementar la qualitat de l’atenció i la informació a l’accionista, tal com marca el Pla Estratègic de l’entitat.

Juan Carlos Gallego

Proximitat

El principal objectiu de CaixaBank amb aquesta iniciativa és estar a prop dels accionistes. L’entitat, presidida per Jordi Gual amb Gonzalo Cortázar com a conseller delegat, posa a disposició de l’accionista informació actualitzada sobre l’acció i la companyia i dona resposta als seus dubtes i consultes. Per fer això, s’habiliten canals d’atenció moderns, àgils, efectius i cada vegada més eficients amb els seus accionistes.

Aquesta modalitat de videotrucada ofereix la possibilitat de organitzar una reunió virtual en profunditat amb un professional de l’equip de Relacions amb els Accionistes des de qualsevol lloc del món. L’Oficina virtual de l’accionista permet a CaixaBank superar la distància i ofereix a aquells accionistes que ho desitgin una atenció personal i en temps real.

accionistas-marzo-2018-2

Sempre en contacte

Per aquest motiu, l’accionista només necessita un ordinador, un smartphone o una tableta i, seguint unes instruccions senzilles, podrà contactar en directe i mantenir una reunió virtual com si fos una reunió presencial. Prèviament, l’accionista haurà de concertar cita omplint un formulari que trobarà a la web corporativa www.CaixaBank.com.

Aquest servei virtual s’afegeix a l’Oficina de l’accionista presencial, tant la de la seu de CaixaBank a Barcelona, com la de l’oficina itinerant en la qual s’atén als accionistes en el territori de forma periòdica. En tots dos casos cal concertar una cita prèvia. Els principals temes tractats durant les reunions són la política de dividends, el comportament de l’acció, operacions corporatives -com la presa de control del banc portuguès BPI- o els diferents avantatges que CaixaBank ofereix als seus accionistes.

La teva privacitat és important per a nosaltres

CaixaBank utilitza galetes pròpies i de tercers per analitzar les teves dades de navegació amb fins estratègics, de personalització (p. ex., idioma) i publicitaris i per mostrar-te publicitat personalitzada mitjançant un perfil elaborat segons les teves dades de navegació. Prem aquí per obtenir més informació o per configurar-ne o rebutjar-ne. Per acceptar totes les galetes, prem el botó “Accepta i continua navegant”.

Acceptar i continuar navegant
Avis de cookies